czwartek, 3 października 2013

☹ Szkoła ☹

Witajcie miśki <3
Przepraszam was ,że dosyć dawno mnie nie było na blogu , jak się można domyślić teraz mam bardzo ,bardzo ,bardzo  dużo nauki ,co chwilę mamy jakieś sprawdziany kartkówki , i nawet nie mam czasu usiąść sobie i obejrzeć tv ,albo wbić na fb , a już nie wspomnę o dodaniu postu .No to dziś postanowiłam wam napisać nie co dłuższy wpis i opowiedzieć co się działo u mnie w tym tygodniu . Poniedziałek minął całkiem na luzie , We wtorek robiliśmy kanapki na technice heuheuhheuh <3 Zanim pani oceniła nam  ,niektórzy połowę zjedli .Ja za swoją  dostałam 6 *-* ,nie zrobiłam zdjęcia moich dwóch kanapeczek  bo moi cudowni koledzy słuchali  muzyki i mi telefon padł .Pani sprawdzała czy mamy wymazane podręczniki z j. niemieckiego i j.polskiego ,jak ktoś nie miał to -25 wpisywała . Środa była po prostu tragiczna ,dużo mieliśmy kartkówek (3) i pani w dodatku pytała nas z historii a ten dzień tak się strasznie ciągnął . Dziś pisaliśmy kartkówkę z chemii i sprawdzian z historii . No dobra dosyć tego zanudzania was <3 Jaka u  was pogoda misiaczki ? U mnie zimno :( W okolicy gdzie mieszkam nie ma pięknych kolorowych liści ,które tak strasznie kocham <3 Spadają liście od wierzby a kasztan żółknie xD .Ale jak jechałam z rodzicami do cioci ,no tam co chwile było drzewo z cudownymi liśćmi ,które mieniły się w zachodzie słońca . W sumie na pogodę nie musimy narzekać ,dobrze ,że nie pada. Na blogu jednej dziewczyny ,przeczytałam ,że mają ferie w Norwegi ,co prawda 1 tydzień ,ale mogą sobie trochę odpocząć itd. .
A teraz taka wakacyjna nuta <3

http://www.youtube.com/watch?v=SuXZRCyAGvA

No i moje zdjęcie :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz