sobota, 19 października 2013

I do not like when it rains

                                                                                      Hej ślicznotki *-*
Jest weekend ,zamiast pięknej słonecznej pogody cały czas pada deszcz , taka pogoda jest już od piątku od godziny 14 . Całkiem inaczej wyobrażałam sobie jesień .A te piękne kolorowe liście spadły już prawie wszystkie i teraz jesień zrobiła sie bardzo ponura, w sumie się nie dziwie w nocy było -1 :( .Już czuje nadchodzącą zimę .Myślę ,że po południu będzie zaglądało do okien piękne słoneczko .W sumie nie ma co robić jak pada deszcz czasami lubię spać,albo siedzieć na parapecie pić gorącą herbatkę z cytrynką i patrzeć jak pada ,wiem ,że to może wydawać wam się dziwne ale ja tak właśnie lubię robić , o więc  dziś sprzątałam mój pokój i łazienkę , później odrabiałam lekcje a teraz postanowiłam napisać post na blogu :) A mianowicie chciałabym podziękować wszystkim osobą co mnie obserwują  i  komentują moje posty. Nie spodziewałam się ,że będzie was tak dużo bo mój blog istnieje zaledwie 2 miesiące, Gdy pod moim postem pojawia się choćby jeden komentarz nie wiecie jak mnie to cieszy i od razu na mojej twarzy pojawia się wielki uśmiech i jestem cały dzień szczęśliwa .Wy mnie motywujecie do do pisania kolejnego postu ,nawet kiedy za bardzo mi się nie chce -wy jesteście dla mnie jak wielka jedna rodzina <3 DZIĘKUJE WAM ZA TO <3 .
Poprosiłam moją kuzynkę aby zrobiła jakieś fajne logo ,czy tło na bloga bo mi się tamte zdjęcie zbytnio nie podoba ,a moja kochana kuzyneczka jest w tym świetna :) , no i może dzisiaj będzie już nowe logo i tło .Najprawdopodobniej zrobi je wieczorem bo się musi pouczyć na sprawdzian z j. niemieckiego mój kochany kujonek <3  Myślę , że wam się spodoba bo ja już się nie mogę doczekać :*
Wczoraj  wieczorem myślałam ,że zaraz padnę jak pisałam z Mateuszem zapytałam się co robi -a on mi odpisuje ,że pisze ze swoim kotkiem , moją kuzynką i rozmawia z Klaudią , no to ja później się go pytam a kto to ta klaudia - no to on mi wysłał link do jego profilu , no to przeglądam jej profil i potem czytam -ona się mnie pyta czy chce z nią chodzić .Ja już tysiące łez miałam w oczach i cała się trzęsłam... no i tam jeszcze popisaliśmy sobie , no i ja mu pisze albo ja albo ona .. no i po kilku minutach odpisał ,że mnie kocha i wgl....Potem nie mogłam spać całą noc bo nie mogłabym sobie wyobrazić ,że mogłaby ta Klaudia zniszczyć nas związek i wgl.. Bo kiedyś coś takiego przeżyłam..<3 



http://ask.fm/Idelna -Jeśli wam się nudzi możecie pozadawać mi pytania na asku :D


5 komentarzy:

  1. U mnie na szczęście nie pada, ale chmury wiszą nisko nad ziemią i nie wiem co będzie do wieczora, też nie lubię deszczu.

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna czapka :D
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przestań mi spamować swoim blogiem... bo zablokuje ... -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Faajne zdjęcia ;))) A ja tam lubię zima , jest śnieg, ślisko, lodowisko + dostaję masę prezentów ^^
    dzięki , że mnie odwiedziłaś :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń