sobota, 26 października 2013

★Noc ★

Gdy kładę się do łóżka nagle w mojej głowie pojawia się tysiące myśli  i pytań na które często nie potrafię sobie sama na nie odpowiedzieć , ostatnio w mojej głowie pojawiają się częściej niż zwykle , ale czemu właśnie przed snem a nie np: w czasie obiadu .Może dla tego ,że mam wtedy więcej czasu , nie jestem taka zabiegana , zapominam o świecie rzeczywistym ?? Gdy chce je zlekceważyć i chce spać , nie mogę to jest silniejsze o de mnie , muszę wszystko w mojej głowie ,,poukładać '' i rozwikłać tysiące zagadek , na które często nie ma odpowiedzi...bywają takie dni ,że potrafię kilka razy wstać i patrząc w gwiazdy zastanowić się nad sensem swojego życia , ale bywają też takie gdzie  potrafię całą noc myśleć o mich bliskich , o ukochanym Mateuszu , o życiu i o wielu innych sprawach .Np : w tej chwili jest 01 : 15 a ja pisze post na moim blogu , wtedy gdy  większość z was już dawno śpi , choć przyznam ,że lepsze natchnienie do pisania postów dostaje w nocy ,biorę kartkę i długopis , lub komputer i otwieram notatnik i pisze to co mi serce dyktuje .Jakoś przez ostatnie kilka dni w mojej głowie panowała pustka , totalny mentlik w głowie i nie mogłam odnaleźć swoich  myśli .Lubię się uczyć gdy jest już noc , może dla tego ,że jest spokój i nikt mi nie przeszkadza ,szczerze mówiąc sama nie mogę odpowiedzieć sobie na to pytanie jak na wiele innych .....
Najgorsze są koszmary ,które się śnią po nocach tedy mam ochotę się do kogoś przytulić <3
                                                                                                                                      




























Bo wtedy wiem ,że będę bezpieczna <3 .
(。♥‿♥。) (。♥‿♥。) (。♥‿♥。) (。♥‿♥。) (。♥‿♥。) (。♥‿♥。) (。♥‿♥。) (。♥‿♥。) (。♥‿♥。) (。♥‿♥。) 
Jak zauważyliście  na moim blogu zmieniło się tło :) .Zrobiła je moja kochana kuzynka Kamila :) Która dzisiaj założyła sobie własną stronkę na której robi tła <3 Jeżeli Wam się spodobają kliknijcie Lubie to , dla Was to tylko chwila , a na jej twarzy pojawia sie wtedy wielki uśmiech od ucha do ucha :)
Zapraszam :) Nie zapomnij o Like

1 komentarz: