czwartek, 17 października 2013

Happy and Sad :c

Hej kociaki =^.^=
Czwartek.. a ja się czuje jak bym do szkoły chodziła wieczność .Mam dość tych sprawdzianów ,kartkówek ,słówek do wykucia na pamieć :D Ogólnie przeraża mnie nauka . Dzisiaj do naszej szkoły przyjechał fotograf .A ja oczywiście zapomniała ,że ma przyjechać i się tak ślicznie nie ubrałam hahah ..ale jak mówi mój chłopak i przyjaciółka ,że ja zawsze ładnie wyglądam .Jak nie licząc moich niedoskonałości na twarzy ,których w ostatnim czasie mi przybyło to nawet  jestem ładna :D  .Bo z moim trądzikiem nie mogę sobie poradzić , już chyba wszystkiego próbowałam .Jak ktoś zna jakieś skuteczne sposoby to jak się podzieli nimi w komentarzu byłabym wdzięczna :D Pisałam dziś sprawdzian z chemii z II semestru  z klasy I  gdy tylko dostałam sprawdzian na mojej twarzy pojawił się uśmiech ,pani dała sprawdzian z gotowca i jeszcze dostałam grupę a :D  Jejuśku <3 Nigdy nie byłam taka szczęśliwa na lekcji chemii ,co jak co ale nauczycielkę od chemii to mamy zarąbistą :D, kartkówki robi łatwe i z zadań które robiliśmy na lekcji i wgl.. .Pisałam poprawę sprawdzianu z historii i pani dała mi grupę b <3 i wszystko napisałam .Ciocia ściąga w piórniku mi pomogła i dostanę 5 ^_^ .Tak to dzień był spoko ,tylko ostatnia lekcja biologi popsuła mi humor a mianowicie cała klasa wyśmiewając się ze mnie ,obgadując i mając ze mnie bekę .A  to wszystko zaczeła Beata no bo mieliśmy powtórzenie i pani dała nam karty pracy ja miałam z Wioletta i Dawidem ,którzy się słabo uczą ,ale robili krzyżówkę i byłam zadowolona ,że nie siedzieli a ja robiłam w tym czasie 10 zadań z działu ,,Kręgowce''No i mam już ta kartkę zrobioną  a Beata daj nam spisać a my damy wam krzyżówkę ,a ja mówię ,że nie i ona już ma ze mnie bekę ,obgaduje i wgl..i pod koniec lekcji zebrała się grupka na końcu klasy i zaczeła mnie obgadywać śmiejąc się ze mnie wtedy zrobiło mi się tak strasznie smutno ,zaciskałam powieki ,żeby sie nie popłakać ,Mam dość swojej klasy ,zachowują się jak banda dzieciaków z podstawówki a nie z 2 klasy  gimnazjum .. i jeszcze te dobijające kłamstwa w autobusie ... :c 


_______________________________________________________________________________


                            

4 komentarze:

  1. Fajne :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS! MOŻNA WYGRAĆ VANSY!!

    f-village.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne fotki i zajrzę może wygram heh.Obserwuję♥Licze na to samo♥
    julie-julien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś szczęście z tym sprawdzianem z chemii, super

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń