sobota, 12 października 2013

Witajcie misiaczki !!
Przez ostatni tydzień miałam bardzo dużo nauki i ostatnio jakoś tak nie wyrabiam ,nic nie chce mi się robić , nawet posprzątać pokoju ,co prawda nie mam tam strasznego bałaganu , ale dziś jest sobota a jutro przyjedzie do mnie moja najlepsza kuzynka  i pokój musi jakoś wyglądać :D , Bardzo się ciesze ,że jest już ten cudowny weekend .Wczoraj poszłam spać o 1 w nocy ,dlatego ,że kończyłam komiks na zajęcia artystyczne .Każdy miał zrobić na temat jakiejś wycieczki gdzie był ze swoją klasą a ja postanowiłam zrobić do Kopalni Soli w Kłodawie , w sumie nie musiałabym siedzieć tak nad tym komiksem i zarywać noc ,ale w szkole na lekcji nie chciało mi się robić , może narysowałam 1 obrazek . Na ten komiks mamy przeznaczone 3 godziny i chyba będziemy go kończyć we wtorek  to wtedy na lekcji zrobię okładkę , mój komiks ma chyba 45 obrazków :D trochę musiałam powymyślać i pokolorować go , ale ja kocham rysować ale tak świetnie nie rysuje , kiedyś lepiej malowałam , a teraz muszę wyćwiczyć sobie rękę , bo prawie  2 lata nie rysowałam ( chyba,że raz kiedyś musiałam na plastykę ) . Dziś muszę uczyć się na sprawdzian z j. angielskiego a jutro na j. niemiecki i muszę dostać dobrą ocenę , bo w tym miesiącu jest wywiadówka ( już się boje , reakcji mamy na te oceny) co prawda lepsze mam niż w I klasie przez te II miesiące :) ,Ale w poniedziałek nie idziemy do  szkoły to zdążę sie nauczyć :) ( jak będzie mi się chciało bo ostatnio zrobił się ze mnie leń ) .Ostatnio dostałam -25 za to ,że nauczycielka doczepia się,że nie mam wymazanego ćwiczenia i teraz muszę sobie trochę punktów nazbierać bo może mam + 10 tylko :( ,ale na wtorek zrobię gazetkę na Jesień , no i muszę sobie trochę materiałów wydrukować niby robię tą gazetkę z koleżanką ale zaczyna mnie ona denerwować bo na fb napisała mi w wiadomości kilka wierszyków ,żebym wydrukowała  i jestem ciekawa czy ona cokolwiek przyniesie , bo kiedyś niczego nie wzięła a w dodatku jedzie we wtorek do kina na film ,,Wałęsa - człowiek nadziei '' ja nie, ale większość jedzie po to,żeby nie mieć lekcji z naszej klasy jedzie 6/17 osób :) i będę musiała się odzywać na lekcjach , co prawa za bardzo się nie boje tego dnia ale jestem osobą nieśmiałą  która za bardzo się nie odzywa na lekcjach jak to mówi moja kuzynka , ,że idę do szkoły ,żeby mieć obecność :D a moja aktywność na lekcjach jest słaba ;* :(  Już niedługo spotykam się ze swoim ukochanym chłopakiem / █\♥/█\   i już się nie mogę doczekać xD
 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz