piątek, 27 września 2013

Nieśmiałość

Każdy dzień przemija tak szybko ,że nawet się nie spostrzeżemy a już on minął .Mój kochany tatuś mówi ,, Jeśli nic nie zrobisz to dzień masz stracony '' W sumie  się z nim zgadzam .Ostatnio jestem jakaś smutna i chce mi się cały czas płakać ,choć tak naprawdę nie wiem dlaczego ?! Nieraz mam taki dzień ,że cały dzień mogę leżeć w łóżku  i rozmyślać .Ostatnio od razu nie mogę usnąć  tylko przewracam się z boku na bok i pisze sms do mojego królewicza  albo wymyślam sobie historyjki ,które się nigdy nie spełnią ;( ,Ale jak by się one spełniły od razu żyłoby mi się lepiej. Jedna dziewczyna zadała mi pytanie : ,, Co chciałaby zmienić w moim życiu ''  tak naprawdę tylko ja pragnę aby nie być już nieśmiała ,bo wiem ile przez to straciłam ,szkoda ,że czasu nie można cofnąć . Ale teraz jakoś bardziej się zmieniłam nie jestem taką nieśmiałą osobą ,która nie umiała się odezwać .Wiele razy zadaje sobie pytanie ,,Czemu jestem nieśmiała '' i nigdy nie mogę znaleźć na nie odpowiedzi .Może za bardzo się przejmuje opinią innym i co oni pomyślą .Osoby ,które nie mają takiego problemu  nie wiedzą jak takie osoby czują sie okropnie ,ale najgorsze są takie osoby ,które się wyśmiewają lub cię ,,wykorzystują '' w takim sensie zrób mi pracę domową itd,Ale mi nigdy tak się nie zdarzyło . Ja chce ją pokonać i myślę ,że mi sie uda .

http://www.youtube.com/watch?v=OTPkju3jbRs


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz