wtorek, 15 października 2013

Hej miśki <3
Jak leci ...? Dopiero minęły 2 miesiące szkoły a ja się czuje jakbym chodziła dłużej , powoli już tego wszystkiego mam dość .Przerażają mnie te kartkówki , sprawdziany i masy pracy domowej ,trzeba tylko uważać aby nie zarobić punktów ujemnych ja chyba mam -25 albo -20 .Jak wcześniej wam pisałam ,że robiłam komiks no i dziś w szkole okładkę ,i tak ona wygląda
Nie jest taka piękna ,ale i tak dostałam 6 :D , a z kartkówki z j. angielskiego i dostałam 3 ;) W sumie dobra ocena :) Dzisiaj w sumie miałam 8 godzin ale na 3 coś robiliśmy bo na 4,5,6,7,8, siedzieliśmy sobie bo były tylko 3 osoby ,które nie jechały na film do kina :D 

<3 
Dzisiaj są 3 miesiące jak jestem z moim ukochanym Mateuszem, jejuśku jak to szybko zleciało :) W sobotę spotykamy się i już nie mogę się doczekać :D <3 
Postanowiłam ,jeżeli będę  miała 20 obserwacji i chociaż 5 komentarzy pod postem zrobię KONKURS w którym można będzie wygrać jakieś kosmetyki albo ubrania ,ale na to przyjdzie jeszcze czas . Tylko muszę się zastanowić  jaki temat wybrać *_* .No to ja lecę, muszę się uczyć na sprawdzian  z chemii :)
 

3 komentarze:

  1. dobrze ze u mnie nie ma juz tych ujemnych :3 ale kartkowki, sprawdziany.. naprawde nie wyrabiam O.o
    gratuluja chlopaczka XD


    Pomożesz? Jeśli to zrobisz-napisz mi w komentarzu-z pewnością polecę Cię w poście. Tylko proszę, kliknij w banner Sheinside po lewej, Błagam ♥

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uda Ci się zdobyć tylu obserwatorów, wierzę w Ciebie ! :) :*
    Gratuluję już 3 miesięcznicy... Szczęścia życzę ! :)
    Pozdrawiam i obserwuję, liczę na rewanż ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę ci więcej obserwatorów, bo zasługujesz na więcej niż masz. :)

    Czy mogłabym prosić o klikanie w linki z postu "sheinside"? Dziękuje za każde jedno kliknięcie. Jeżeli to zrobiłeś/aś napisz w komentarzu a ja się odwdzięczę obserwacją bloga. :)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń