czwartek, 10 października 2013

Wycieczka

                      Witajcie misiaczki <3
Wczoraj byłam na wycieczcę w Kopalni Soli w Kłodawie , i świetnie się tam bawiłam . Ze szkoły wyjechaliśmy ok. godziny 8:30 a na miejscu byliśmy o godzinie 10 . Byliśmy  600 m.  pod ziemią i chyba największą  naszą atrakcją był zjazd windą  :D . Po prostu wszędzie  była  sól . Każdy kto chciał mógł sobie brać kilka małych kryształków :P Jeden z moich kolegów miał cały plecak soli :P . Aneta zarywała do chłopaków z innej grupy   po prostu były same odpały . Dziewczyny mówiły ,żebyśmy się cieplej ubrały bo  tam jest zimno ,ale co sie okazało ,że było tam  ciepło ( 22 stopnie)  no i  było mi strasznie gorąco . Potem się musiałam rozbierać bo byłam  cała czerwona jak indyk xD . Ogólnie na wycieczcę  było super. Za dużo zdjęć nie mogłam zrobić dlatego ,że  telefon mi się rozładował : c i  nie mam obecnie kabla usb  bo pożyczyłam koleżance i chyba odda mi dopiero w poniedziałek  Teraz tylko muszę napisać wypracowanie z wycieczki .  Życzę wam miłego dnia :*


Przepraszam ,że te zdjecia są małe ale moja koleżanka jak je wysyłała to musiała je zmniejszyć :C :D ale jak będze miała kabel usb  to dodam  kilka zdjęć z tej wycieczki :D . A tu jest moja koleżanka Ania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz