wtorek, 22 października 2013

Wtorek

Cześć misie !
Jak Wam minął dzisiejszy dzień..W szkole  pisaliśmy sprawdzian z j.niemieckiego ,który był strasznie trudny ,potem kartkówkę z historii i j.niemieckiego ,na które uczyłam się prawie cały dzień , a w dodatku jutro mam kartkówkę z geografii z mapy Ameryki Północnej i Ameryki Południowej  i jeszcze kartkówkę z matematyki . Już powoli nie wyrabiam ,a najgorszy jest ten czas ,który tak szybko ucieka .Moje dni przemieniły się w codzienną rutynę tylko :szkoła, praca domowa ,nauka..i na nic więcej nie starcza mi czasu ,nawet porządnie nie mogę odpocząć jak przyjdę ze szkoły ,tylko od razu otwieram książki i odrabiam pracę domową .Już nie pamiętam kiedy ostatni raz oglądałam tv .Mam nadzieję ,że się to zmieni , bo spać chodzę o 23:30 albo 1:15 bo nie wyrabiam .Wielu z nas tej szkoły ma dosyć i najchętniej by do niej nie chodził ale wiadomo musimy..W  sumie szkoła nie jest taka zła w sobie ,tylko te kartkówki ,sprawdziany ,odpowiedzi ustne .Do końca tego miesiąca nie ma takiego dnia ,gdzie nie mam żadnej kartkówki -_- ale jakoś trzeba sobie radzić .W czwartek u nas w szkole jest wywiadówka i się trochę boje ,choć tak na prawdę nie mam takich złych ocen , ale ja tak mam ,że się denerwuje np; przed wywiadówką ,występami przed całą klasą - choć tak naprawdę każdy siebie zna i jesteśmy do siebie przyzwyczajeni.Można tak powiedzieć ,że tworzymy jedną wielką rodzinę .Tak bardzo nie chce mi się wstawać do szkoły od piątku , najchętniej zostałabym w moim cieplutkim łóżku i pospać do jakiejś 10 a nie już wstawać o 6:30 a potem iść jakieś 1,5 km na przystanek  :/
I potem na lekcjach coraz częściej chce mi się spać i nie skupiam sie na nauce przez to ,że się nie wyśpię .A najgorsze są lekcje chemii , fizyki , j.niemieckiego i historii bo ,,odlatuje '' gdzieś  ◕‿◕ . Myślę ,że nie zanudziłam Was tym dzisiejszym postem ,ale czasami mam takie dni ,kiedy nie wiem co napisać w poście :D ,Jeżeli chcecie abym zaczęła nagrywać filmiki ,lub macie jakieś pomysły na posty to śmiało piszcie :)

4 komentarze:

  1. Też tak miałam w 2 klasie gimnazjum ;<
    Teraz już jest lepiej i troszkę łatwiej ;>
    Obserwuje i liczę na rewanż
    Pozdrawiam <3
    in-mythought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy blog <3
    hagrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tej codziennej rutyny :/
    Miło zapraszam do nas:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń