piątek, 4 października 2013

Piąteczek .. ; 3

                                                  Hej *_*
Jak wam minął dzisiejszy dzień...Jakoś tak się poczułam ,jakby były wakacje ,może przez te piękne słoneczko ,które wyszło zza chmurki  , a może jestem tak bardzo zakochana i zaślepiona w moim kochanym Mateuszku ,że po za nim nie widzę świata . Wczoraj         z koleżankami pokręciłyśmy się po ,,mieście'' a potem wstąpiłyśmy do sklepu kupić coś niecoś do szkoły >.< .Oczywiście ,później też do ABC xD kupić coś niecoś do zjedzenia <3 .Dzisiaj w szkole było ekstra nie licząc sprawdzianu i 2 kartkówek ale się przyzwyczaiłam się do tego . Wkurza mnie to ,że kończymy materiał z klasy Iz kręgowców.We wtorek jadę na wycieczkę do Kopalni Soli w Kłodawie ,więc zapowiada się świetna zabawa :D. Dziś z koleżanką Anią miałam jechać na pizze czy coś w tym stylu ,ale nie mam siły , a w dodatku się rozchorowałam ,wszystko przez lekcje w-f bo pani nas wzięła na kijki a na drugiej godzinie zaliczałyśmy skoki w dal :p .W sumie lubię lekcje w-f ,ale czuje sie tak jakoś dziwnie jak np; gramy w kosza ,bo nasza nauczycielka każe nam ,,stać nisko na nogach'' a ja jestem wysoka mam 175 *.* i tak trochę dziwnie .Jejuśku jak mnie wkurzają takie fałszywe osoby jak moja była przyjaciółka które obrabiają dupę za twoimi plecami .Ludzie  tak szybko się zmieniają ..w 1 klasie nie była taka była normalną dziewczyną ,wręcz wariatką a teraz wszyscy ją nie lubią bo jest fałszywa i chce się każdemu przypodobać np: w naszej klasie taki szpan na gitary się teraz zrobił każdy chce się uczyć , no i ona ,, Ej sylwia naucz mnie grać na gitarze '' Tak jasne nauczę ja grać na gitarze ,jak ona mnie traktuje jak dosłownego śmiecia ... Nie cierpię takich osób  ) ; Choć jestem osobą dość nieśmiałą ,ale mam swoje uczucie i  nie muszę im ulegać ,słuchać rapu , chodzić na dance ,palić papierosy itd , JESTEM TAKA JAKA JESTEM I NIC I NIKT TEGO NIE ZMIENI -JA JESTEM PO PROSTU SOBĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!                                                                                  
Przepraszam ,że dodaje Wam zdjecie takie jakie dodaje ale nie mam kabla usb i musze je robić przez kamerkę internetową :/ Jeżeli chcecie mnie bardziej poznać ,dowiedzieć sie czegoś więcej o moim życiu to pytania możecie zadawać pod komentarzami lub wysyłać mi w wiadomościach . :* No to życzę Wam Miłego Dnia http://www.youtube.com/watch?v=-MPU0UufYwk  


3 komentarze:

  1. Każdy teraz musi zachrować. Tą niby przyjaciółką się nie przejmuj. Umiesz grać na gitarze?

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie :( ale chciałabym się nauczyć :)
      i napewno wbije na bloga :D

      Usuń
  2. Taką 'przyjaciółką ' się nie przejmuj . Każdy ma taki cień , który się nim żywi ..
    Ogólnie to fajnie piszesz i fajny blog , jedyne co zmień to nagłówek bo miałam problemy z rozczytaniem , zmień kolor na czarny czy coś :))

    OdpowiedzUsuń