poniedziałek, 23 września 2013

Kilka słów o mnie

Siemanko !
Mam na imię Sylwia  jestem 14-sto letnią dziewczyną mieszkającą w Polsce .Z reguły jestem wesołą ,śmiejącą się od ucha do ucha wariatką ,którą  największą wadą jest nieśmiałość . Interesuje się modą ,fotografią a także rysowaniem. Mam cztery najlepsze przyjaciółki z którymi się świetnie bawię : Ania ,Paulina ,Beata ,Ania .Jestem nie co inną dziewczyną niż wszystkie inne ale tego dowiecie się później . Mam cudownego chłopaka ,który ma na imię Mateusz oraz kochaną kuzynkę Kamilę  ,która jest dla mnie jak siostra. Mam dwie młodsze siostry :Dominikę i Natalię .Głównie na moim blogu będę pisała o moim życiu.Myślę ,że mój blog bardzo wam się spodoba i będziecie tu często zaglądać . Wiem ,że najgorsze są zawsze początki ,więc postanowiłam ,że filmików nie będę na razie nagrywała  .
               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz