piątek, 27 września 2013

Szkoła...


Siemka trole Jak wam leci w szkole .... Przez cały dzień nie mogłam się skupić na lekcjach ,po prostu wszystko mnie rozpraszało, a w dodatku chciało mi się spać. Na 1 godzinie mamy zajęcia dodatkowe ,na które chodzą obowiązkowe te osoby ,które jeżdżą autobusem do szkoły .Mogliśmy sobie wybrać chór albo zajęcia wyrównawcze .Prawie wszyscy z osób dojeżdżających autobusem z mojej klasy wybrało zajęcie wyrównawcze . Z naszą wychowawczynią odrabiamy przeważnie pracę domową z chemii , lubię to w tych zajęciach ,że każdy coś robi ,a nie tylko przepisuje żywcem z tablicy .Moje dni teraz są takie szare i ponure ..Wstaję , idę do szkoły ,uczę i jest już 23.Teraz muszę wcześniej chodzić spać bo mam problem ze wstawaniem.Ale jak już przyjdę ze szkoły lubię pić sobie ciepluteńką herbatkę w łóżku ,dobrze ,że już mamy..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz