piątek, 27 września 2013

♥-♥


Na drzewach już jest sporo kolorowych liści ,co prawda nie ma ich za dużo ,ale jest pięknie . Dzisiaj nie pada ale jest bardzo ,bardzo zimno , i muszę poszukać jakiś cieplejszych ubrań .W takie dni jak  ten uwielbiam  pić herbatę ,leżeć w łóżku albo siedzieć przy grzejniku i patrzeć się jak jest na dworze. Teraz unikam wychodzenia na dwór , chyba ,że muszę już gdzieś wyjść np; do sklepu ,po prostu robię to z przymusu . Wczoraj jak oglądałam pogodę to  mówili ,że  w jakiejś tam miejscowości ma padać deszcz ze śniegiem . 0-o . Chciałam wam dodać zdjęcia jaka jest w Polsce jesień ale niestety nie mam kabla usb ,Jutro jadę z  mamą i rodzeństwem na za zakupy ,muszę kupić sobie jakąś kurtkę ,bluzę - ogólnie mówiąc kupie cieplejsze rzeczy , wiem ,ze moje zakupy nie będą takie duże jak robią inne osoby które prowadzą bloga , ale  nie jestem jakaś tam mega bogata i wiem ,że  jak jedziemy na zakupy to  mama kupuje ubrania dla nas trzech . Może dodam jutro post co kupiłam ,ale wam nie obiecuje ,bo jak bym chciała zrobić to musze przez kamerke int.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz