sobota, 30 listopada 2013

Praktycznie o wszystkim

                                             Witajcie słoneczka !  
Jak wam mija weekend ? Ja cały czas się uczyłam na kartkówkę z j.angielskiego i z matematyki i czuje się jak by tego weekendu nie było.Czuje się taka zmęczona i nie mam na nic siły , nawet nic mi się nie chce robić najchętniej położyłabyś się w łóżku  i spała cały dzień .Cały czas muszę się uczyć .Niektóre moje koleżanki z klasy idą na jakąś imprezę a ja siedzę w domu nad książkami, i odliczam dni do weekendu albo do przerwy świątecznej. Jestem bardzo szczęśliwa ,że już mamy grudzień  i zastanawiam się nas jakimś konkursem !!Myślę ,że zrobię konkurs na tło , bo już moje się znudziło I do wygrania będą kosmetyki z a von'u wiem ,że mogą wam się takie prezenty nie spodobać ale jest to mój pierwszy konkurs i za bardzo nie mam jakiś super pomysłów na prezenty, ale już w drugim konkursie można będzie wygrać jakieś ubrania  np; z tej stronki choies.com albo z jakiś innych jeszcze zobaczę.Wszystko zależy od Waszej aktywności na mojej stronce a w tej chwili jest na prawdę bardzo słaba ,pod postem 3 lub 2 komentarze i wgl ale myślę ,że to się zmieni :D Konkurs zorganizuje gdzieś tak 10 grudnia w moje urodziny *_* , których nie mogę się doczekać.Na pewno konkurs byłby lepszy jak bym znalazła jakiegoś sponsora 


.


2 komentarze:

  1. Ten post dodałam nieco wcześniej dlatego ,że nie będzie mnie przez kilka dni na blogu , bo oddaje komputer do naprawy :) Zastanówcie się nad propozycją dotyczącą tego konkursu :)Jak zostawicie link do profilu na pewno wbije :)_

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam planów na sobotę za wyjątkiem tvd i skoków narciarskich *.*
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń