niedziela, 17 listopada 2013

Chora :c

Hej !
Dzisiaj  mam nieco więcej czasu niż zwykle i  zastanawiam się nad jakimś konkursem *_* ale jeszcze nie wiem na jaki temat i czy byłoby dużo chętnych osób ,żeby brać w nim udział , bo ostatnio po postami mam bardzo mało komentarzy i wgl. Ale mam już trochę pomysłów na nagrody np: jak będzie organizowany przed świętami  to do wygrania będą jakieś fajne kosmetyki  i wgl.. Mam do was takie ważne pytanie , chcielibyście abym założyła kanał na youtube i dodawała tam filmiki np: co sobie kupiłam w ostatnich 2 miesiącach czy coś w tym stylu .Cały weekend jestem chora i leże w łóżku nawet nie wiem czy jutro pójdę do szkoły bo ledwo mówię , ale może ,,eliksir'' mojej mamy mi pomoże ( z ohydnej cebuli.. ble..) .Rozchorowałam się po basenie , na którym byłam z moimi przyjaciółmi i chyba dobrze nie wysuszyłam głowy czy coś i się rozchorowałam bo było mi zimno jak jechałam autobusem i miałam już katar. W czwartek robiłam plakat na szkolną wystawkę o szkodliwości palenia papierosów czy coś w tym stylu :) Oto moje arcydzieło xD .Co prawda nie miałam natchnienia na żaden pomysł i moja siostra zrysowała obrazek z internetu, choć nie jest tak piękny jak orginał ale musiałam go zrobić aby odrobić punkty (jeśli jakieś wgl. mam ) ale cóż + 5 (chyba był za ten obrazek albo +10 nie pamiętam ) na pewno mi się pr
zyda :D
Jutro dodam wam kilka fajnych zdjęć które znalazłam na moim aparacie :D 




3 komentarze:

  1. Mysle,że mozesz spróbować zostać vlogerką ;) Chętnie oglądnę ;D
    Jeśli chodzi o konkurs jestem,jak najbardziej na tak :D
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie <3
    http://in-mythought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powrotu do zdrowia :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej!

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń