piątek, 22 listopada 2013

My idols

Dzisiaj postanowiłam napisać post o moich idolach , o rodzaju muzyki które słucham :D . Wiem ,że niektórzy mogą się przyczepić do rodzaju i wykonawców muzyki ,którą słucham , ale ja się tym nie przejmuje , bo zawsze się znajdzie ktoś kto mu coś nie pasuje zawsze . Więc jak masz jakiś zbędny obraźliwy komentarz zostawić pod tym postem to lepiej tego nie rób  bo i tak zostanie on usunięty .

Moim największych idolem jest Justin Bieber .Informacje o JB <3 Wiem ,że dużo osób go nie lubi i poniża osoby , które go kochają ,ale oni po prostu zazdroszczą mu wszystkiego co on osiągnął  bo nie jeden chłopak może mu tego wszystkiego pozazdrościć :  głosu , uśmiechu , stylu ubierania , kochających fanek i fanów , których jest mega dużo na jego koncercie .Ja Belibers jestem od ok. 3 lat i jestem z tego dumna i sie nie wstydzę . Choć miał bardzo trudne dzieciństwo wyrósł na porządnego mężczyznę , który jest marzeniem wielu fanek , które chciało by wyjść za niego za mąż. Być może jakaś Belibers żyje w ciszy i jeszcze nie wie ,że zostanie panią Belibers xD Never sav Never <3 

kilka zdjęć mojego aniołka <3 






A teraz kilka jego piosenek <3


2 komentarze:

  1. Gratuluję tego,że masz kogoś,kto jest dla ciebie wzorem i autorytetem ;3
    www.blog017.blogspot.com
    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lubię Justina:) Bardzo fajny post i zdjecia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/christmas-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń