sobota, 7 grudnia 2013

Konkurs !!

Tak jak już wcześniej obiecałam Wam ,że zrobię w grudniu jakiś konkurs :D Dużo osób nie mogło się doczekać więc zrobiłam go troszkę wcześniej niż go planowałam :D Jest to mój pierwszy konkurs jaki organizuję  i myślę ,że nagroda wam się spodoba  *_*  Jeszcze w tym miesiącu planuje 2 konkursy :D
 Do wygrania : Naszyjnik lub broszka kot albo Naszyjnik Shea Heart :D Jaki chcesz to wybieraj :)
                                                                     Zasady
                                             1.Musisz mnie publicznie obserwować 
                                             2.Polubić mój fanpage *_*
                                             3.Zaprosić trzy osoby do tego konkursu
                                                              W komentarzu wpisz ;
                                              swój adres e-mail  a także naszyjnik który wybrałeś
                                              Wszystkie warunki będą sprawdzone , a wyniki
                                              konkursu pojawią się 10 grudnia w moje urodziny :D

                                                                                    Powodzenia :*
                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz