sobota, 9 listopada 2013

*_*

Hej Kochani :*
Dosyć dawno mnie to nie było i za to bardzo Was przepraszam.Moja nieobecność była spowodowana brakiem internetu (od 4-7 listopada) .Ostatnio mam bardzo dużo nauki praktycznie nie wyrabiam ze wszystkim , ale z moich ocen jestem bardzo dumna .Ostatnio zapomniałam o sprawdzianie z biologi , jakoś wyleciał mi z głowy i dostałam 4+ *-* może dla niektórych jest to ocena taka sobie ale dla mnie rewelacja :) Jakoś w tym tygodniu zrobiłam się taka leniwa nic mi się nie chce robić ,przychodzę do domu rzucam plecak w kąt i idę oglądać telewizje bo na nic więcej nie mam siły . Ale z jednej strony mnie to nie dziwi bo wstaję o 6:30 i idę spać 22:30 a czasami później zależy ile mam nauki. I mój organizm jest mega zmęczony i się nie dziwie ,że nie chce mi się usiąść nad książkami tylko dopiero ok 18:30 może trochę wcześniej . Wczoraj fotograf do szkoły przywiózł nam zdjęcia i po prostu są masakryczne 
mega mi się to zdjęcie nie podoba bo wszyscy wyglądamy jak jacyś idioci -_- a fotograf wybrał najgorsze zdjęcie bo były lepsze bo ja z Olą widziałyśmy .Ale cóż nic na to nie poradzimy 

Jak chcecie to możecie wysyłać pod tym postem swoje linki do blogów a ja w jakimś wpisie będę je dodawała :P tylko jest jeden warunek musicie mnie obserwować 

4 komentarze:

  1. yay, te szkolne zdjecia zawsze sa takie okropne XD u nas uczen po prostu aparat przynosi i robimy :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, też ostatnio mieliśmy zdjęcia klasowe ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję ;)

    Chciałam Cie także powiadomić,że nominowałam ciebie do Liebster Blog ;>
    Zajrzyj do mnie !
    http://in-mythought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie super. Cała klasa i to sie liczy ;)
    Sama chodzę do Gimnazjum im .Noblistów Polskich tylko, że w Wałbrzychu i jest Publiczne, z numerem 1.
    + zapraszam: http://innaxd.blogspot.com
    + Obserwuję

    OdpowiedzUsuń